Bad news!

Jag hade ju sett fram mot  att få tillbaka på skatten i normal tid i år och inte till jul som tidigare år, men nej nej inte det inte!
Det släpar i två fulla år efter att man lagt ner företaget, att man får ut till jul och ska deklarera som företagare. Värdelöst och just nu vill jag strypa skatteverket och deras pissiga regler! blä på er!

Sen ringde skolsköterskan från Natalies skola. Hon ska nu till en optiker för risken att det behövs glasögon är stor. Hon har haft problem med sveda och irritation i ögonen när hon läser och skäöterskan såg att hon var översynt men hur mycket vet vi inte ännu. Suck.

Sen stötte jag första dagen på nya dieten på en utmaning som jag måste ta tag i.. Min Favvofrukost funkar inte så bra som jag trodde :( Men vilken kanonhjälp man får av folket på LCHF´s sida! Inom bara några minuter efter man postar ett blogg inlägg får man svar!! Det gillas skarpt och känns tryggt för framtida problem och utmaningar.


Nej nu ska jag svira på mig kläder och åka och knippsa mina katter!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback