Var är du nu?

När jag gick i småskolan var det en flicka från sri lanka i min klass. Jag har namnet men jag är osäker på stavningen. Vi var bästa vänner och jag älskade att vara hemma hos henne och leka, jag var säkert där varje dag, och hennes familj var underbar.

Men så en dag så skulle hon tillbaka till sri lanka, om det var frivilligt eller inte det vet jag inte faktiskt. Men allt gick så fort och hon var bara borta.

Jag har under alla år undrat vart hon tog vägen, hur hon mår och en stor dröm skulle vara att få träffa henne igen. Jag undrar om hon minns mig lika bra?

Men om man skulle leta efter henne, hur fasiken går man tillväga?

Jag har inte en aning!!

Om någon har tips eller ideér så dela gärna med er!
Eller om någon som läser och vet vem jag menar vet vart dom tog vägen??


Jag tänker iaf på henne mycket....

Det var en av mina finaste vänner som bara försvann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback