Underbara midsommar



Jag har haft en helt underbar midsommar :)

Goda vänner, massa barn, skratt och för en gångs skull fick jag känna mig hel igen. Inga trasiga barn, tänder osv



(jag har gått upp MASSOR i vikt igen, men har tagit tag i det nu.. usja usja usja)




 















Underbrt att se Natalie hoppa så här! helt uan besvär :)




Jag kommer leva länge på den helgen!

Igår var jag och Ronja ute på lite egentid också. Det ger så otroligt mycket. Vi var och badade sen blev det middag hos mina föräldrar. Efter maten stack vi iväg och fiskade och fick rediga aborrar som idag ska avnjutas :)










Ronja var en riktig tuffing iaf :)
Hon stod och skrek:
Bryt nacken av den mamma!! hahahahhaha

Undrar vad den flickan blir när hon blir stor??? När hon älskar att se mig bryta nacken av fisk??? Jösses amalia!


Idag blir det en cykelsväng till badet eventuellt :)


Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: jag

ja det var verkligen underbart:) tack så mycket för allt:)

2011-06-28 @ 11:49:53
Postat av: Lina Börjesson

Jag undrar vem "jag" är??? Stark misstanke om Tessan, känns som en typisk tabbe hon skulle göra ;)

2011-06-28 @ 11:54:05
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: jag

den bjuder hon på serru:P men nu vet du iaf;)

2011-06-28 @ 13:31:11
Postat av: therese gustafsson

kram på dig:)

2011-06-28 @ 13:32:45
URL: http://tesecrets.blogg.se/
Postat av: Annelie

Du är fin som du är Lina :)

Fast jag vet själv hur man känner sig själv..

Men du är fortfarande fin :)

2011-06-28 @ 17:42:45
Postat av: Olivia

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 03:21:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback