tjing tjong

Idag är Fredric iväg till Sthlm på en träningsdag på extreme training, en tillfälle som han vann via Johannas blogg. Hoppas verkligen dom får kanonkul och får träna arslet av sig ;)

Själv ska jag tokstäda då mitt hem ser ut som 7 svåra år! Visserligen städade jag allt igår, men sen gick vi och la oss utan att diska upp allt från kvällsmaten och plockade inte undan efter en biokväll med projektorn. Smart??? NOT!


Jag ska pova mig på att skriva en del till i kategorin "dom tuffa åren", om jag orkar. Det är ganska tugnt att tänka igenom allt, man känner att man tryck undan massa känslor faktiskt.. Men efter jag skrivit är det som en release och som om jag ställt av en tygnd från axlarna.

Hoppas alla får en kanon helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback