Semester taggad!

Nu när allt går så bra så är jag så sjukt taggad för så mycket :)

Jag ska komma igång med motionen mer igen så imorgon ska ett tränings schema skapas och ett par nya skor är beställda! Väl behövligt eftersom min gamla var dom jag köpte till gympan i NIAN!!!!! Och det är ju inte direkt 2 års man gick ut grundskolan ;) Några till år har det nog blivit, gammel kärring som man är !


Sen så ska jag veckan efter komma igång med kosten igen. För när jag nu gick ifrån min stränga kost som bestod av noll kolhydrater så har magen börjat krångla igen! Och det triggar mig till att återgå till en strängare kost igen, jag får bara acceptera att kolhydrater inte är för mig helt enkelt. Lite jobbigt är det om man tänker att man aldrig kommer äta det igen men man får fokusera på att välmåendet är det viktigaste och inte smaklökarna ;)


Sen har jag fått alla uppgifter för att börja som konsulent för Living & Room och visningskollektionen kommer i början av nästa vecka :) Det ska bli kanon kul faktiskt!

Jag måste säga att jag älskar deras stil på grejjer och tycker priserna är grymmt bra. Det var ju därför jag själv kontaktade dom för att få möjligheten att bli konsulent :) Jag blev alltså inte "värvad" av någon.

Några grejjer som jag kmmer köpa är:



Vita handduk med stjärna :) Så fin ju!
135 kr




Brickbord 349 kr
Smidigt att ha ute när man ska bära ut och med dricka och lite färsk frukt under sommaren, så man kan smaska i solstolen ;)




Bambu lanternor 279 kr för två
Mysigt till uterummet :)



Snygga kaffemuggar 4 st för 189 kr
Gillar svartvitt!


Det finns en del annat som kommer pryda mitt hem också :)
Det är verkligen mycket som jag gillar.. Så det känns ju kanon när man är konsulent nu också ;)


Och det är kanon kul att flera hört av sig och visat intresse för att ha ett homeparty, jag har inte fått kollektionen ännu men har redan några bokningar :) Kul kul !


Om det är flera som är intresserade av att ha ett homeparty så kontakta jättegärna mig. Jag tycker bara det är kul! Även om man bara blivit "nätvänner" eller har en "ytlig" kontakt :)

Värdinnan för ett party får ju handla grejjer för 50% rabatt också!
(Hur många grejjer avgörs av antalet gäster.)

Det går jätte bra att höra av sig om man bara vill ha mer info eller handla produkter utan att ha ett stort party :)

Mail [email protected]

Tele 0763472118


Nej nu ska jag fixa till mig för sen ska jag iväg på storesysters 50 års kalas!

Jag är så happy nu :)
Mer kärlek åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback