med risk för att bli tjatig!

Jävla satans piss tänder!


Jo nu har tänderna pajjat igen och idag skulle jag egentligen ha en 50 minuters tid för att kolla igenom läget och lägga upp en plan för allt eftersom det mest akuta var fixat och finliret var kvar.

Men inte då....


Den sist lagade rotfyllningen gör skitont och dagens tid kommer går till att fixa den :(
Och jag hoppas verkligen dom inte tar betalt för det eftersom jag betalt 4000 för att rotfylla den redan! Det är ju inte mitt fel om den inte är tillräckligt rensad!

Sista dagarna har jag levt på en halv karta citodon som jag hittade i handväskan. Sista pillret tog jag igårkväll så jag hoppas verkligen dom kan fixa tandjäveln idag.




Men fan va skönt det hade att få varit tandlös! Inga bekymmer skulle finnas kvar då!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 07:25:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback