Feeling HOT HOT HOT

Knutmasso dräkter är designade för 30 minus, inte 30 plus!!

Shit va varmt det var men vad gör man inte för barnen ;)

Det blev succé när både Hello Kitty och Fiffi dök upp på dagisets sommaravslutning.

Själv var jag Fiffi idag ;)



Lite varmt, bara lite ;)
Det ska tilläggas att den lilla glipan i munnen är det enda man kan både se och andas i. hahahaha shit pommes! Men jag överlevde iaf!



(jag vet att man inte ser mycket på bilden, men jag har tagit bort fokus från alla förutom Ronjas ansikte, av respekt för andra familjer)


Så nu är Ronjas glansdagar på dagis slut och jag kom precis på hur gammal jag är!!!
Jag har två döttrar i skolan! Pommes!

Väl hemma så öppnas sommarlovspresenten och mitt geni till man lyckades få ihop stolpen med hjälp av två pigga brudar!



Nu ska grillköttet fram och en liten sommardrink skall förtäras ;)
För nu har jag varit 2 svängar till tandläkaren idag och därför slipper jag knapra värktabletter, det ska firas!!


Hoppas alla får en underbar onsdags kväll i solen!


Kraaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Så mysig blogg! =)

Passar på att önska dig en trevlig midsommar!

KRAM!

2011-06-25 @ 23:24:22
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback