Känns lite bättre....

Tänk hur humöret kan svänga så otroligt när det kommer till ens kropp och utseende..
På förmiddagen bröt jag nästan ihop pga oro inför klädval på Mamma galan och nu efter en promenad, dusch och lite allmänn piff så känns det mycket bättre.

Visst är jag fortfarande i panik inför vad jag ska ha på mig, men jag blir inte "äcklad" av spegel bilden längre.

Jag kan bli så arg att jag exploderar när spegelbilden inte ser ut som jag vill att den ska se ut. Det är min absolut svagaste punkt.. Kläder som är jag och som jag trivs i  är inte lätta att hitta.. Många gånger har jag tänkt att den är söt, den köper jag! Sen när jag provar så känns det helt fel.

Jag kan inte var fin och söt, jag kryper ur skinnet då!
Tuffheten är en del av mig och svart och denim är mina absoluta favvisar!!

Det tog så många år att hitta vem jag är i kläder och nu när jag hittat dit är det inte lätt att hitta kläder..
Om jag var miljonär skulle jag köpa allt som fanns i Ed Hardy stil, för det gillar jag sååå skarpt, men nu är man undersköterska med tre barn så det kan vi ju glömma!





kolla inte på ansiktet! Vet inte vad jag gör för slags min, men vi kan väl kalla den för koncentrerad! Ny mobil är inte bra för en totalt ointresserad tekniker!

Sen är inte kameran alls lika bra på denna tele som på vivazen, så det är lite irriterande eftersom jag tar säkert 5-10 kort om dagen på barnen med mobilen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback