Inspiration vart är du????

Sitter här en lördagkväll och söker inspiration till mitt hem...

Tanken är ju att stor tjejjerna ska byta rum sen.. Nu har Natalie det stora rummet och Ronja det lilla..
Men när Troya ska flytta ur vårat rum så ska hon dela med Ronja och då ska dom ha det stora rummet..

Så det lilla rummet ska bli Natalies.. Och för att vinna lite yta har jag funderat på loftsäng till henne.. Men jag måste få en bild i huvudet hur jag tänkt så jag kan börja projektet.. Jag älskar ju att fynda och att få fixa själv och därför vill jag ha tid på mig så jag kan ta det med lite ro och lite i taget..

Känsla jag vill ordna är iaf ljust men ändå med lite attityd. Inget barnrum, utan lite mer mot tonårshållet.
Några grejjer som ploppat upp i huvudet är iaf:

loftsäng
sminkhörna
skrivbord
smart förvaring av pyssel och papper


Väggarna kommer att vara vita med en eventuell fondvägg på fönsterväggen, beror på sängen lite..

Men just nu är det ingen struktur i huvudet och bilden av rummet har inte vuxit fram helt..
Så det blir till o surfa vidare i jakt på inspiration!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback