I am amazing just the way I am!

Det är så här vi vill känna från våra gubbar!!

Jag hoppas och önskar att alla får känna detta någon gång!

Det är det finaste vi kan få av våra männ. Bekräftelsen på att vi är ovärderliga, vackra och den enda kvinna dom ser i sitt liv!

Som tur e så har jan en som talar om för mig varje dag hur fin jag är i hans ögon och hur viktigt det är att jag finns i hans liv!

det är inte så många som tror men min gubbe är en riktig romantiker, han kan om han vill ;)

(Och till er alla från mansläktet sm kikar in här:
Även om vi fnyser och säger nej när ni talar om hur fina vi är, så fastnar det inne i oss och vårat välmående stiger direkt :) Ni har större makt över vårat humör än vad ni tror!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback