1 Kg till!!

det är roligt när kroppen sköter sig;)

Ett kilo till avklarat!

Prisa amningen!! Jag gillar när kroppen fixar det själv!


Snart dags för prommis, måste invänta Natalie bara eftersom lillasyster vill stanna hemma. Då är det bättre när Natalie är hemma så ingen av dom behöver vara ensam en liten stund, sen är Natalie mer haj på det där med telefon ifall dom behöver ringa mig.

Jag går ju bara en runda i området, som en cirkel runt huset typ, så jag kan ju alltid vara hemma på några minuter. Totalt brukar jag vara ute i 45 minuter. Räcker gott och väl för mig just nu!
Sen kan man trimma på i lite högre fart när man bara har vagnen också :)

Så nu ska pitbull dunkas i hörlurarna och svetten ska rinna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback