Hemliga äventyr och ny frisyr

Idag så är det en riktigt spännande dag :)
Jag ska få göra något jag längtat efter, men jag vill inte riktigt avslöja vad för alla ännu eftersom det blir lätt för mycket snack.  

Och Nej jag ska inte supa till på en tisdag!

Och imorgon ska jag till Jessica i Öregrund för att klippa mig.. Hon är kanonduktig och kan det här med lite tuffare frisyrer. Hon kör inte dom gamla vanliga klippningarna och färgningar utan om hon får fria händer så är hon kreativ! Det är inte alla frissor som klarar sånt, att se personen och vad dom skulle både passa och trivas i! En del klipper bara "vanliga" frisyrer och ser alla ut som Jennifer Aniston, Angelina Jolie och sen glamourmodellernas blonda hårsvalls look...


Nej jag sa till henne att jag ville ha något coolt, tufft och häftigt. Jag har ju funderat på typ Rihanna extremt med ena sidan rakad. Så hon har helt fria tyglar imorgon! Jag ska endast klippa mig efter som det är bara svart hårfärg som tar på mig, allt annat rinner ur efter en vecka och ser bara taskigt ut då.


Men jag tycker det är så snyggt och häftigt med kontrasten mellan lite längd och rakat!





Känner mig som ett barn innan julafton idag :) I morgon smäller det!!!


Här är salongens hemsida:

Hamnfrisören


Helt klart värt en tripp till Öregrund för!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback