Besviken!

Det e tragiskt att det finns så otrolig många människor som har så uttråkade liv att dom livnär sig på andra som har det bra. Dom liksom suger sig in óch stjäl energi ifrån en. Jag blir fruktansvärt less varje gång det sker och jag lär mig aldrig eftersom jag inte upphör att förvånas över vad som sker.


Häromdagen blev jag fruktansvärt besviken igen.. Och när jag tänker på vad som komma skall får jag ångest.. Jag vill inte vara i en miljö där folk suger energi och har ett behov att sätta andra i dålig dager för att själv framstå som bättre. Där människor tar åt sig äran för något dom inte har skapat. Just nu känner jag att jag är i ett vägskäl där jag måste sätta mig och väga för och nackdelar inför ett beslut som måste tas.

 Egentlligen är nog inte beslutet svårt.
Jag har tre underbara barn som vill ha en glad mamma med energi kvar till dom allihopa.


Men i mitt huvud kvarstår frågan:
 varför gör människor så falska och elaka saker?


Och om saker kan ske med missförstånd så hoppas jag att alla som känner sig illa behandlade av mig vågar säga till!! För jag vill inte att någon ska sätta mig i denna kategori av människa och strävar efter att vara ärlig och rak med mottot:

Säg inget om någon du inte kan stå för och ta upp med personen!


Kommentarer
Postat av: Jani

Sådana personer gör sådant för att denne ska må bättre oavsett hur denne sårar andra och Mytoman är ett ord som jag började tänka på direkt när jag läste ditt inlägg.



Stå på Er, ni är bättre än denna person! Det är ingen ide att slösa energi på den personen. Denne person har bränt sina broar tidigare.



YAY för Er!

2011-02-15 @ 19:31:05
URL: http://www.linuxzone.se
Postat av: Lina

En del människor funderar man över hur dom tänker... Måste bara hitta ett sätt att vända trenden att prata med människor utan att lämna ut info som kan vändas emot sedan..



Men tack för dina ord Jani



Kram

2011-02-16 @ 09:12:05
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Danielkl.com

"Det e tragiskt att det finns så otrolig många människor som har så uttråkade liv att dom livnär sig på andra som har det bra."

Jag håller verkligen med!

2011-02-20 @ 20:43:17
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback