10 min fix

När jag såg mig själv i spegel efter att hoppat snabbt i myskläderna i morse så insåg jag att något drastiskt behövde göras!
Nog för att man är gift och har sitt på det torra men någon måtta får det vara!



Bad hair day?? Skulle kalla det för bad from head to toe day!!!
Dom ringarna under ögonen är inte att leka med!!!
Och man säger jämt att man har inte tid med hus, djur och tre barn men någon måtta får det vara!!

10 minuters snabbfix senare och jag kände mig piggare!



Raggsockor is the shit!!!



ser ni mitt läskigt onda sår på underläppen??
Det gör jävligt ont och dyker alltid upp när det är snabba vädersvängningar..
Inte kul, men lika glad e jag för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback