Julklapps sida!

Jag har handlat en varsin surfplattan åt mina stora tjejjer på 24.se
Hittade lagom stora till ett riktigt bra pris, 899 kr styck!

Kikade sedan vidare på deras andra produkter och dom hade ju as mycket bra saker!

Det jag fastnade för var skal till Iphone :)
Och blev riktigt impad av skalet med inbyggt batteri, sen kanske jag ligger tusen år efter i utvecklingen och detta är kanske inte något nytt, men fasen va smidigt för batteriet till Iphone är ju inte och skryta med!



Och sen hade dom kanonfina "vanliga" skal. Det var lite exytra bling och udd på dom och priserna var mer än helt okej, Jag var på Mediamarkt här om dagen och det var sjukt dyrt där!

Nej så det kan nog hända att jag handlar hem ett skal till jul ;)

Dessa kostar typ en hundring:



Och är riktiga fräscha tycker jag :)


Här hittar man flera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback