Sista dagen på jobb, och ja det känns helt...

Sista dagen på jobb, och ja det känns helt okej! Jag ser jätte mycket fram emot att plugga och har ett mål. Jag vet precis vad jag vill att min utbildning ska leda till och vad jag tänker skapa. Det känns avlägset just nu, men någonstans måste jag börja! Och jag kommer nå dit jag vill. Ingen annan än Fredric vet vad målet är men det som känns så bra är att jag får ett 100% stöd och vi kommer skapa det tillsammans. Och då kan det inte misslyckas ;) vi väljer att inte prata om det för att slippa få kommentarer och slippa försvara det. Men poängen med inlägget är att jag har ett mål. För första gången så är jag på väg att göra något för mig själv och följer mina drömmar. Känslan är så underbar och det var länge sen jag hade så stor press på mig själv men ändå kände mig så fulländat lycklig. Min underbara familj, den bästa i hela världen(enligt mig iaf ) . Nu bär det av över till nya grannen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback