Ville valle Valborg!

Vintern rasat .....
Drivans blomma vissna ner och DÖ!!!!!



Idag är livet helt underbart!

Natalies omläggning sist var positiv och hon har inga stygn nu :) Hon måste ha skenan iaf och sen har dom tejpat för inte belasta såret för mycket nu. Men det var inte värre och det berömda lilla locket där den döda huden var sitter kvar. Natalie blev så glad när dom inte skulle pilla på den, och nu när stygnen är borta svider det inte för henne längre :)


Idag vankas grillning med vänner. En liten kall drink ska förtäras, eller nu ljög jag, en var lite för präktigt för mig ;) Det kommer bli fler och jag lovar ingenting ;)

Dagern började jag med en liten joggingrunda och sen har jag städat, gjort silltårta och förberett massa gott som ska kastas på grillen senare :)


Häromdagen kände jag att livet var så tungt och jag kunde inte ta fokus från det hemska som varit. Men dom positiva nyheterna igår vände på mitt tankesätt, tänk vad lite kan göra mycket!?! Otroligt!

Min dotter lever, mår faktiskt bra nu, har inge ont och kommer inte få några bestående skador förutom ett riktigt fult ärr, vilket alltid kan fixas om hon mår dåligt av det sen.

Alla mina barn är unika och mirakel på sitt eget sätt och vis.
Och för mig uträttar dom mirakel varje dag, genom att bara finnas till!


Hoppas alla får en helt underbar Valborg, för det ska jag definitivt ha!!

Kärlek till alla, pöss på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback