Underbara påskhelgen!!!

Jag har haft så grym påskhelg så ni kan inte förstå!


Skulle gärna bjudit på lite bilder men eftersom dom innehåller bilder på andra än bara vi i familjen så hoppar jag det. Har inte frågat om tillåtelse att lägga ut bilder så då vill jag inte lägga ut dom.

Men vi har träffat familj och vänner, grillat, druckit lite gott och skrattat väldigt mycket.

Det är så kul att vi fått väldigt bra kontakt med ett annat par som bor här ute med sina barn. Barnen leker kanonbra och det var länge sen som jag skrattat så mycket som jag gjort senaste dagarna. Och helgen är inte slut ännu, känns riktigt kanoners!


Idag tror jag att dom sista grejjerna blir fixade till ute rummet också, om jag hinner kankse jag lägger ut lite bilder sen. Men jag kan lova att det är mysfaktor nu. Nu har det kommit möbler på plats och rackarns vad nice det blivit!

Sitter faktiskt här nu och njuter en ciggiluring och ett glas påskmust!
I linne och mjukisbyxor och tycker ändå det är riktigt varmt!
Kärlek på hög nivå!



Hoppas alla andra har haft en kanonpåsk!

Verkar som många letat fram grillen nu, hur många grillade i påsk?





(Det kanske inte syns så bra på bilden, men Natalies rullstol är utklädd till kvast! Benet är skaftet och bakom rullstolen står det ut massa kvista som borste!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback