Söndags mått och medium besök!

Ja trots en veckan utan "riktig" träning, ja har varit så hostig att jag knapptr klarat ett gympass har dock provat att gymma 2 ggr, så har det givit resultat:

Förra veckans mått och vikt:

27 mars

Vikt: 96,5 Kg

Arm: 35 cm

Midja: 98 cm

Buk: 122 cm

Höft: 118 cm

Lår: 65 cm

BMI: 30,1

Denna veckas:


3 April

Vikt: 94 kg

Arm:33,5 cm

Midja: 97,8 cm

Buk: 120,6 cm

Höft: 115,8 cm

Lår: 63,6 cm

Bröst: 111 cm

BMI: 29,3
( Ej fetma längre, utan klassas nu som överviktig!!!)


Har lagt till bröst mått också eftersom jag glömt och ta det tidigare men bättre sent än aldrig!

Jag är glad att det inte rasar i samma takt som förra veckan, känns som att det blir mer hållbara resultat när det inte går sjukt fort. Men 2,5 kg och X antal cm är jag grymt nöjd med! För jag har unnat mig alkohol och tre st chokladbollar denna vecka! (Dock var det LCHF chokladbollar, dvs i princip inga kolhydrater alls i dom. Inget socker och havregryn.)

Nu ska jag röja lite hemma och se till att barnen åker till min mor, för idag får vi besök................


.......... av ett MEDIUM!!!!!!

Så då får vi se om jag är knäpp eller om vi faktiskt har en besökare som gör sig påmind emellanåt.. Jag är ruskigt nervös vill jag lova!

Får se om jag hinner med ett inlägg ikväll så ska jag tala om vad som sker ute i lilla huset på prärien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback