Projekt ute "rock" rummet!

Nu har det börjat hända lite grejjer i uterummet! Äntligen!!

Det målas, snickras och på uteplatsen rensas ogräs mellan plattorna och i rabatterna!

Det är sååå underbart härligt att något händer!!!!

Lite bilder:

Här är början på den barbänk som ska finnas i rummet. Lysrörena är blått neon som är grymt snyggt att gå ut och titta på nu på kvällen, det sitter under översta hyllan på bänken :)



Golvet målas svart med lasyr:



Före rensning:



efter:



Och vem rensar???



Jo min fina gubbe :)


Nu på kvällen har jag satt upplite pynt också, dvs rock inspirerart pynt.
Blir tok nöjd!!

Hoppas det blir klart snart!!!!
Fröken otålmodig, det är jag det.


( Glöm inte att rösta på MIG till mammagalan, tryck bara på den rosa länken över min profil bild så kan ni rösta hejvillt, eller iaf en gång per dag. Jag finns i kategori 1 och 4! )


Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt å se att fredde gör nåt vettigt med :D

2011-04-19 @ 05:18:56
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Såg att du skulle gå på mammabloggalan så ville slänga in en hälsning. Ska också gå och det blir kul att träffa alla fina mammor. Ses i maj :)



Ha en fortsatt trevlig dag.

Kram

2011-04-19 @ 13:14:43
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback