Ny energi!

Tänka sig vad motion ger energi!

Jag var på familjegympan med Ronja, och pinsamt nog blev jag svettig!! Så bra kondis hade man att barngympa blir en riktig hårdkörare!

Men när jag kom hem nu hade jag massa energi och slog till på en timmes "hurtstädning"!
Vek tvätt, hängde tvätt, satte på tvättmaskin, sorterade all tvätt, dammsög tvättstugan, städade skötbordet sen vidare till köket. Diskmaskinen laddades och slogs på, bänkar och bord skurades av med gottluktande medel, dammsugning, kvällsfika till familjen (smoothie), hallen städades och dammsögs, vardagsrummet likaså (såg ut som Hiroshima där!) och sen har jag fortfarande energi kvar!
Härliga tider!

Så soffpotatis livet är fasiken ingen bra livsstil för mig, då hamnar jag i en nedåtgående spiral där jag mår piss och finner inte orken att börja någonstans. Jag blir sittandes och tycker livet känns allmänt surt. Jag är ju egentligen en väldigt flitig arbetsmyra och jag mår som bäst när jag får jobba och det ska jag börja med mer nu. Så nästa vecka har jag två pass bokade, me löv it :) Det blir på Valöhemmet, dvs 10 minuters promenad hemifrån, känns riktigt nice :)

Sen har jag ju inte sagt så mycket om helgen som var, men fasiken va kul det var!! Min mobilkamera suger men några riktigt bra "efter några drinkar bilder" fick jag till!

Partey!!!





Jo visst är jag en superb fotograf?????!!!
Och jag var helt nykter hela kvällen!! Jag lovar!!! ;)
Eller inte , kanske, maybe & perhaps!



Men tack alla underbara människor som var här i lördags, löv u all!!
Och en repris är ett måste framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback