Inte glömma barnen!

Idag är Fredde med Natalie i skolan.
Dels för att Natalie har tjatat om att han ska medverka en dag och sen för att jag känner att jag har varit så mycket med henne att mina andra underbara flickor nästan börjat fundera på vart deras mamma tagit vägen. Även om dom har varit med på promenad osv så har ju jag dragit Natalie i rullstolen och måste hjälpa henne med det ena och det andra. Så min uppmärksamhet har gått till bara henne i stort sett.

Så idag ska vi röja upp lite först, och sen ska vi baka lite och förbereda ett fredagsmys :)

Jag kommer dock att åka till en vännina ikväll på ett glas vin, det kommer blir ruggit lugnt eftersom vi ska medverka i städ-dag här ute imorgon, men behovet att få slappna av utan alla barnen är stort.

Jag har liksom gått på helspänn sen i söndags kväll. Och även om jag drar mig undan hemma så är det inte samma sak, jag hör dom och vet att dom är utanför dörren och då slappnar jag inte av helt.


Så nu ska det slås på lite musik och sen ska jag bara vara med mina fina småtjejjer!





(Natalie har omläggning idag, så nu håller vi alla tummarna för att hennes sår fortfarande ser riktigt fint ut!!)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så söta barn du har!

2011-04-16 @ 08:34:21
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej

Svar: Vad kul att du tycker att jag har en fin blogg!

Ha en trevlig söndag!

2011-04-17 @ 08:00:52
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback