Bad news :(

Natalies omläggning visade död vävnad i storlek av en 5-krona och det hade även börjat vätska lite på andra ställen....



FAAAAN!!!!!


Men nu ska jag försöka vara positiv iaf.

Hon har inte ont.
Det behöver inte bli mera.
Som tur är sitter såret på insidan av benet, så ärret kanske inte blir sååå tydligt iaf.



Men mamma-hjärtat gjorde väldigt ont idag igen när Natalie fick så pass ont i magen av se det döda att dom var tvugna att sänka britsen till liggande läge. Hon blev så rädd att hon blev likblek. Men efter att jag sa åt henne att titta och lyssna på mig när jag förklarade hur allt kommer att lösa sig, så blev hon lite gladare iaf. Men hon höll stenhårt i min hand resten av omläggningen. När sköterskan var klar så log hon igen och sa:
 
"Du var jätte duktig på det här ju!"


Hon är så otrolig som ger alla beröm för deras jobb med henne. Men alla sköterskor vi träffat under denna tid av omläggningar varannan dag, har varit helt underbara och duktiga, och framför allt bra med barn!



Mina underbara sessor, finns inget finare i världen!!
Deras leende kan få vilken surkärring som helst att le ;) Till och med mig!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Va bra att du är positiv iaf

2011-04-19 @ 20:45:09
URL: http://saratilling.se
Postat av: Emma

hoppas att det inte har blivit sämre med benet till nästa besök.

Vilken tjej du har så omtänksam Va stolt!!!!!

kram

2011-04-21 @ 06:20:36
Postat av: Nora

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 17:30:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback