Tandläkar dag idag!

Väldigt skönt att vakna idag... När man kikade in på facebook så verkar den värsta fullmåne yran vara över oxå.. Skönt :)

Idag ska jag till tandläkaren igen. Min stora skräck som faktiskt börjar kännas bättre för varje gång nu.
Det var likadant när jag fick min struma, då blev jag van att lämna blod stup i ett, och slutade oxå svimma varje gång jag lämnade prover.
Men idag känns det lite läskigt iaf. För nu blir det del 2 av rotfyllningen.. Och fy fan säger jag... Hon beskrev vad hon skulle göra och nej nej nej nej nej!

Men i jakten på mitt pepsodentleende så är det en nödvändig process. Skulle sagt bit ihop Lina, men det funkar ju inte heller ;) Så gapa stort och visa mod!

Och tänk efter två ggr till så kan jag le med hela tänder! Kommer att se ut som en filmstjärna ;) Tandhygenisten ska bleka dom också. Hon är snäll hon. Tur att man har världens bästa människor att göra med i en sån här situation. Tror dom lider med mig sen jag kom in med avslagna tänder, infektioner, blåsor och sist men inte minst en tand som var inslagen in mot gommen som dom lyckats "knacka" tillbaka.


Sen natten till den 18:e april kl 01.20 så har jag inte haft tänder, inte jobbat mer än två nätter, och bara suttit hemma.  Tror du man börjar bli less?


Jag längtar såååå mycket till jobbet! Till alla boenden som är sötare än socker! Och mina kollegor som jag dagligen fått skratta med. Synd att man bor så långt ifrån, inte direkt så man kan svänga in på en fika!
Nej det blir till att hålla tummarna på frisedel efter den 6 oktober!

Kommentarer
Postat av: Jan Bergström

Tack Lina för att du är en färgklick i den grå vardagen! Appropå tandis: upp med morrhåren tiger det går säkert bra!

2010-09-21 @ 09:47:42
Postat av: Anonym

Tack Lina för att du är en färgklick i den grå vardagen! Appropå tandis: upp med morrhåren tiger det går säkert bra!

2010-09-21 @ 09:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback