Sötnötter!!!!

Jag vaknade av huvudvärk.. igen.. Har haft det flera dagar nu. Men mina små sessor var världens finaste idag. Dom märkte att mammas huvud var halvt avhugget, så dom fixade med frukost och kläder alldeles själva medans jag var inne i badrummet och gjorde tappra försök att vakna ur i min koma.

Och vi var färdiga i tid med marginal!!!! Alla var glada och min huvudvärk kändes inte så tung längre!

Så här är en liten morgonbild på mina duktiga tjejjer som fixat till sig alldeles själva :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnosar!!

2010-09-23 @ 09:30:53
Postat av: Jan Bergström

Ja dom e för härliga! om dom får abstinens efter nåt djur får dom gärna hälsa på även om Jasmine inte är hemma. Jag har fisk ökenråttorna Konrad & Karolina och dammråttor men dom är inte döpta än!

2010-09-23 @ 12:21:45
Postat av: Sandra

duktiga tjejer.. så söta

2010-09-24 @ 13:12:30
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback