Me likey a lot!

Alltså dessa kläder tycker jag är såååå fina. Har letat länge efter en svart "rockabilly" klänning med vita prickar, och nu hittade jag en!
Och på ett ställe som varit nära mig länge egentligen.. En av mina barndoms kompisar som flyttat till Göteborg, hennes svägerska har ett eget klädmärke: El Bastardo
Och gud så duktig hon är... Så när lilla Troya pluppat ut så kommer mamman shoppa lite kuliga kläder.. Måste ju ha en matchande outfit till raggarbilen som Fredric vill inhandla ;)

Några av mina favoriter är :


Klänning Rose 695 :-

Klänning Holly 695:-


Kjol polkadot 595:-
Heart top 295:-

Döskalle kitty 59:-

Bowling Bag 249:-



Ja det finns i princip hur mycket fint som helst!

Kika själva:
http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=11456

Nu vet ni min inköpslista till våren iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Då är det bara en matchande bil som fattas....................S

2010-09-27 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback