Lina blir galen!!!

Nu har jag hittat min svagaste punkt!!!
Rock Star Baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir helt galen av deras hemsida! VILL HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolla in dessa grejjer:




 

Jag erkänner härmed att på dessa grejjer skulle jag kunna bli total shopoholic!

Det känns så jäklars jag!!!!

Har hittat åkpåsen begagnad fast ny om vi säger så ;) Så vi får se om jag slår till på den!

Kolla in  webbshoppen!! Allt står i svenska priser!

http://shop.rockstarbaby.dk/

(Om det är någon som vill beställa som bor här i närheten kanske vi kan samfrakta efter som det är från Danmark )

För dom som vill ha lite tuffare barnkläder med fräcka och uppkäftiga tryck finns det en butik på tradera oxå. Är typ lite stuk som det man kan hitta på marknader!

http://www.tradera.com/auktioner/jamson


Kommentarer
Postat av: johanna f

Dom har riktigt tuffa saker. Jag har en liten flaska i guld med döskalle på som du kan få om du vill ha. Hör av dig isf för då kan jag lämna den på Ronjas hylla på dagis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback