Före och efter

Nu är det bara småfix kvar i köket. Som tex spislock, bordstabletter och sen har vi bestämt att skaffa belysning till fönstrena istället för ljuslyktor. Men det kommer sen när man "boar in sig" mera :)

Bild före:
Det syns knappt men tapeten är naturvit med ljusblå medaljonger.



Lite bilder efter:




Jag blev riktigt nöjd faktiskt :) Och som läget nu ser ut så har jag (aka snålwerner) hållt mig inom min mini budget för att pimpa upp ett kök.  Sen är det inte det bästa märket och det fejk gjort.  Men sånt bryr jag mig inte om!

Färgen på väggarna är från ÖB. 189 kr
Bänkar och kakel är bara plast dekor. ca 400
Gardinerna är från tradera ena paret kostade 1 kr och det andra 40 kr.
Likaså duken är tradera. 75 kr
Bord plus stolar hittade på blocket 400 kr
Stolklädslarna är från ellos. Köpta med rabatt check för 450 kr (halva priset mot vanligt).

 

 

Och när jag färdig med mitt småfix och min gubbe hade klippt färdigt gräsmattan så hade mina små sessor fått för sig att leka med Troyas bebis saker:

 


Mammas små busar... Ha ha ha ha
Märks att febern gått ur dom nu :)


Nej nu ska man duscha lite och sen blir det till och inta standard position=viloläge och kika på "det okända"!!!
Och om jag minns rätt så tror jag mästaren är med i kväll, Terry Evans !!!! Hoppas det är det :)

 

( Jag vet att det finns fler som funderar på att jag som ska ta det lugnt verkligen ska åka till huset. Och jag vill bara informera om att jag gör bara den sittande typens jobb, och det är verkligen kul för mig att åka dit och bara få sitta och pyssla i ett hörn. Att sitta och vika, klippa, klistra osv är det som håller mig frisk psykiskt! Så det blir inga lyft, inget släp eller ansträngande jobb. Det har jag vänner och familj som ser till att jag inte gör. )


Kommentarer
Postat av: annika

Tjenare kalaspinglan, va kul att du mår bättre och orkar hålla på lite, jätte snyggt tycker jag. Ta det lugnt nu bara, kram på dig.

2010-09-13 @ 21:31:43
Postat av: Lina

Halloj :)



Tack så mycket! Blev ruggigt nöjd själv... Om du har vägarna ut på vischan får du komma och fika!

Och ingen fara jag tar det lugnt :) Jag är mest visionär och arbetsledare ;) Kram

2010-09-14 @ 08:38:55
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback