Veckan startar dåligt..................

Idag har det varit en jobbig dag. Jag har kännt mig så sjuk. Men ingen feber eller någe!
Men jag trodde det bara var att ta sig i kragen och gå ut och ta frisk luft! Eller gå ut och kratta alla löv på gården...
Mindre bra idé!


Efter det somnade jag i över tre timmar!!!!! Och nu är jag pigg som en lärka....... eller inte, vill sova mera så snart blir det sängläge igen.


Söta Fredric hade sagt ifrån sig sin kickboxning ikväll pga att jag inte var 100%. Jätte sött av honom, men jag vill inte att jag ska hindra honom från att göra det han brinner för.
Och hans träning med J är något han värdesätter högt.. Men han hade ju redan sagt ifrån utan min vetskap, men det blir det inget av med mera! ;)


Nu har han varit me och dragit igång detta med J och då ska han få all tid som behövs för att göra det perfekt!!!


Nu ska jag hjälpa sötaste Natalie med läxorna...


Hoppas allas start på veckan har varit bättre än min!


Måste kurera mig för imorgon ska man ju åka på tv-inspelning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback