Strålande söndag!

Igår var en sånn mysig kväll.. Tjejjerna hade gjort det sååå fint och jag älskar ju kina mat!
Vi skrattade så en del av satte i halsen ;) Eller I hur var det? hahaha och åt så byxorna knäpptes upp ;)
Och Sen fick jag fina presenter oxå:)
Lägger upp lite bilder på det sen kanske..

Just nu har Natalie två av sina kompisar här och det är bakning i full fart.. Kladdkaka står på menyn.. Mums!

Nu ska jag smyga mig ut i köket och se hur mycket av mjölet som ligger på golvet!!!!!

Haahhahahahahaha

Have a nice sunday :)

Och en bamse kram och stort tack för bebisfesten igår!! Det var superkul och ni är bäst!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Nordström

Mysigt med barn som gör kladdkaka:) Hahaha det köket skulle inte jag vilja ha efteråt. Nädå skoja bara.... tjejerna e säkert duktiga. Hoppas det smakar:)

2010-10-31 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback