Hallen nästan klar nu!!!

Min älskade man har idag typ målat hela dagen.. Och det är bara lite kvar nu, färgen tog tyvärr slut, får köpa mer på fredag när vi ska till stan..
Och sen kunde jag små pyssla lite, och göra sånt jag älskar.... Ohh vad kul det är!!
Jag har fått mig en riktig baksmälla på höfter och fötter nu, men det var det värt!


Lite bilder på resultatet kommer nu här!


Före:



Här har vi visserligen börjat måla, men man ser den grå färgen på väggen till vänster, den färgen var i hela korridoren. Kändes som en källare, inte alls i våran smak..


Efter:



Känns som en klar förbättring :) Riktigt myspys!
Helt klart är det ju dock inte, ska på med en liten matta och flera familje fotografier på väggen m.m



Blunda för kartongerna nu!!!!!





Ljus-slingan är nypor som ska fungera som adventskalender:)
20 nypor med små paket, och på varje advent ligger det ett under granen :)



Och sen mina underbara flickor som har hjälpt till idag :)




Och snart ska jag få krypa ner brevid min lille gubbe i en säng med nya lakan :)
Det är kärlek det!!




Så sov så sött allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nedrans så mysigt ni har det!

2010-11-18 @ 12:55:38
URL: http://crazymother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback