igångsättning på G ?

Nu har jag fått min tid till MVC-speccen.. Så på måndag ska jag vara där för en bedömning av lillan..

Och om dom inte ser någon anledning till varför hon måste vara kvar så kan det bli ett litet mirakel innan nyår....
Men nu ska jag inte hoppas på för mycket eftersom då bryter man ju ihop ifall det blir flera veckors väntan till..
Har ju gått över med båda tjejjerna så om naturen får sköta detta så kommer hon anlända 8-12 efter planerat datum som är 17 Januari..

Jag har iaf varit stenhård med att jag inte vill ha kejsarsnitt och det var positivt sa barnmorskan för då hade det blivit svårare att få igenom det...

Hoppas ingen tycker att man är dum nu som hoppas på att få ut henne lite tidigare..
Självklart så kommer jag inte önska ut henne om hon inte är färdig så att säga. Men min barnmorska sa att hon trodde hon var helt färdig nu eftersom hon glidit ner och fixerat sig också.
Förvärkarna kommer allt oftare och blir starkare. Och hon har rört sig lite mindre dom senaste dagarna..

Hoppas hoppas!! Eftersom när jag skulle laga min onda tand igår så hjälpte inte vanlig bedövning och starkare grejjer får dom inte ge mig.. Så dom fick lägga igen tanden igen.. Den värker fortfarande, visserligen inte lika som igår, och kan fixas när lillan kikat ut..


Så håll tummarna för mig på måndag!!!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Nä men säg åt lilla troya att komma ut 1/1 så slipper hon fylla så sent sen ;) Hoppas allt är bra med dig och julkramar till er ;)

2010-12-22 @ 17:41:13
Postat av: Lina Börjesson

Ja det skulle ju vara perfekt... Hoppas du hade en fin Jul :)

2010-12-25 @ 13:01:37
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback